La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
Publicada el 26.06.2023
Reunió a la Conselleria de Cultura de la Generalitat
El president de l'Associació Joan Carles i Amat i comissari de l'Any Joan Carles i Amat, Joan Puigdellívol, acompanyat per Lluís Alavedra, vicepresident de l'Associació, va reunir-se el passat 26 de maig amb la Hble. Consellera de Cultura, Natàlia Garriga, a qui acompanyava Xavier Cester, director de Música de l'ICEC.
L'objectiu era posar en comú la feina endegada conjuntament amb el Departament de Cultura al llarg del 2022, així com valorar les bones expectatives que s'obren arran del balanç positiu de l'any commemoratiu, començant per la celebració, l'octubre d'enguany, de l'Acadèmia Internacional Joan Carles i Amat.